פורטל התורה והתשובה - כל ההוכחות שהתורה אמת במקום אחד
 
מטרת האתר להוכיח בכל דרך אפשרית שהתורה אמת - יש לכם מידע נוסף? שתפו אותנו

 
ספרים מופצים בחינם



 


 

לכבוד מנהל אתר האוהדים, אשמח אם תפרסם את מה שכתבתי פה:

הרבה מדברים כעת על הרב אמנון יצחק שליט"א שהוא בא לגאול את ישראל, יש אומרים שהוא משיח בן דוד ויש אומרים בן יוסף, אבל כולם מבינים שהוא קשור בצורה ישירה לגאולת ישראל.

אז בואו נעשה סדר בדברים: הכרויות לדתיים

לפי דעתי הרב אמנון יצחק שליט"א הוא מועמד מוביל להיות משיח בן יוסף ולהלן הראיות:

 

1.לפי הספרים משיח בן יוסף יהיה משוקע בקליפות וייצא משם .דהיינו יהיה חוזר בתשובה. כמו הרב אמנון שליט"א שחזר בתשובה.

עורך דין פשיטת רגל

2. שאלו רב מקובל גדול (לא זוכר שמו)בעשור הקודם לגבי משיח בן יוסף והוא אמר שהוא דמות ציבורית שכולם מכירים והוא נמצא בינינו (וכמדומני שגם אמר שהוא עוסק לקרב רחוקים).

 

3.הרב אמנון בעצמו רמז בהרצאותיו האחרונות על ההקבלה בינו לבין יוסף הצדיק. שכשם שאחיו שנאוהו כך קורה היום.

וצריכים כל הרבנים הגדולים לזכור את מעשה המרגלים שהוציאו דיבת הארץ רעה, רק כי ידעו שיפסידו את מינויים בתור נשיאי ישראל כשיכנסו לארץ ישראל וכן את מעשה זקני ישראל שהתלוו למשה ואהרון בבואם לפרעה ובפחדם נשמטו מהם אחד אחד, עד שמשה ואהרון נשארו לבד והן המרגלים והן זקני ישראל באו על עונשם.

יש להם לחוש שמא הם גלגול של אותם זקני ישראל ו/או המרגלים ועתה הם צריכים לתקן מה שקלקלו אז . ובודאי שלא לחזור חלילה על אותה טעות (וכידוע שמה שהיה, הוא שיהיה וגאולה ראשונה כאחרונה).עוד יש לזכור שיש הרבה רבנים שהם מהערב רב ,כמו שאומר בתיקוני הזוהר שיש 5 מיני ערב רב ושהם ישלטו על ישראל בסוף הימים והם יהיו המנהיגים והעשירים שבאותו הדור.

 

4.ואם תאמרו, שצריך לחכות עד שה' יתגלה לבן יוסף וישלח אותו לגאול את ישראל, לא נראה מהמקורות שמשיח בן יוסף יקבל שליחות כזו מה' כמו משיח בן דוד בדיבור ישיר, אלא שהעם יידע לאחר מעשה שזה הוא.

 

ולגבי זה שיש מחלוקת גדולה עליו עכשיו והרבה מהעם מוסט להיות נגד הרב, יש לדעת שכמו שפירשו לגבי משיח בן דוד, במאמר קן ציפור בזוהר, שהוא מתגלה ונעלם לתקופה מסוימת ושוב מתגלה ונעלם, הכוונה שהוא יתגלה בגלים, קודם למקורבים יותר אליו אח"כ למעגל

החיצוני יותר וכן הלאה, ונראה שכך גם יהיה עם משיח בן יוסף שיידעו קודם המקורבים יותר אליו (דהיינו אנו, שזכינו לדעת ממנו) ואח"כ המעגל החיצוני יותר וכן הלאה. לכן אין לצפות שכל העם יכיר ברב אמנון כבן יוסף על ההתחלה.(גם ראיתי פעם מדרש שאומר שמשיח בן יוסף וחסידיו יתבצרו בירושלים, ונשאלת השאלה, אם הוא משיח בן יוסף ,מה שייך לומר חסידיו והלוא כל ישראל חסידיו? אלא כמו שאמרנו למעלה שלא כולם יידעו מההתחלה.

 

5.לפי מסורת חסידות סטמאר (כך ראיתי בתשובה שהשיב חסיד סטמאר באינטרנט והם מוסיפים תפילה על זה בבונה ירושלים) ישנם שני אפשרויות : האחת גאולה בדין, כשקודם כל פורצת מלחמה וישראל תאבד את ריבונותה ואח"כ משיח בן יוסף מגרש את האויבים ומקים מלכות.

השנייה ברחמים, כשקודם כל משיח בן יוסף תופס את השילטון ואח"כ פורצת מלחמה גדולה ובן יוסף מוביל את ישראל לניצחון גדול ומקים מלכות.

 

והמלחמה תהיה נגד מצריים, סוריה,ירדן ולבנון (וכוחות איראנים המסייעים להם) ולכן מדינות אלו לא מופיעות ביחזקאל ברשימת המדינות שיבואו עם גוג להילחם על ירושלים. וכמו שאומר הנביא שארמונות דמשק יעלו באש וכן ירדן ולבנון יפלו ביד ישראל וכל יושבי האזורים הללו יברחו ואז יקים בן יוסף מלכות על כל ארץ ישראל השלמה, מנהר מצרים ועד נהר פרת ואחרי כמה שנים יבוא גוג לאחר שיגמרו המערב לכבוש את איראן.(ופצצת האטום נראה שתיפול על טבור הארץ (מרכז הארץ), שבאותו זמן יהיה ממזרח ים המלח, בתוך שטח ירדן).

 

וזה בדיוק המצב שאנו נמצאים כעת, שהרבה צדיקים מזהירים שצריכה לפרוץ מלחמה קשה והרבה צדיקים גדולים נפטרו והקב"ה מאריך אפו ומאריך את שלטון אסד ופתאום יש בחירות, בדיוק לפי המסורת של החסידות הנ"ל ומי פתאום מודיע שהוא רץ לבחירות, אם לא מו"ר הרב אמנון יצחק שליט"א.

 

לעניין המלחמה שאנו עומדים בפניה וסדר השתלשלות העניינים לאחר מכן:

 

כך אומר הנביא עמוס פרק א':

א דִּבְרֵי עָמוֹס, אֲשֶׁר-הָיָה בַנֹּקְדִים מִתְּקוֹעַ: אֲשֶׁר חָזָה עַל-יִשְׂרָאֵל בִּימֵי עֻזִּיָּה מֶלֶךְ-יְהוּדָה, וּבִימֵי יָרָבְעָם בֶּן-יוֹאָשׁ מֶלֶךְ יִשְׂרָאֵל--שְׁנָתַיִם, לִפְנֵי הָרָעַשׁ. ב וַיֹּאמַר--יְהוָה מִצִּיּוֹן יִשְׁאָג, וּמִירוּשָׁלִַם יִתֵּן קוֹלוֹ; וְאָבְלוּ נְאוֹת הָרֹעִים, וְיָבֵשׁ רֹאשׁ הַכַּרְמֶל. {פ}
ג כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי דַמֶּשֶׂק, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-דּוּשָׁם בַּחֲרֻצוֹת הַבַּרְזֶל, אֶת-הַגִּלְעָד. ד וְשִׁלַּחְתִּי אֵשׁ, בְּבֵית חֲזָאֵל; וְאָכְלָה, אַרְמְנוֹת בֶּן-הֲדָד. ה וְשָׁבַרְתִּי, בְּרִיחַ דַּמֶּשֶׂק, וְהִכְרַתִּי יוֹשֵׁב מִבִּקְעַת-אָוֶן, וְתוֹמֵךְ שֵׁבֶט מִבֵּית עֶדֶן; וְגָלוּ עַם-אֲרָם קִירָה, אָמַר יְהוָה. {פ}
ו כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי עַזָּה, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-הַגְלוֹתָם גָּלוּת שְׁלֵמָה, לְהַסְגִּיר לֶאֱדוֹם. ז וְשִׁלַּחְתִּי אֵשׁ, בְּחוֹמַת עַזָּה; וְאָכְלָה, אַרְמְנֹתֶיהָ. ח וְהִכְרַתִּי יוֹשֵׁב מֵאַשְׁדּוֹד, וְתוֹמֵךְ שֵׁבֶט מֵאַשְׁקְלוֹן; וַהֲשִׁיבוֹתִי יָדִי עַל-עֶקְרוֹן, וְאָבְדוּ שְׁאֵרִית פְּלִשְׁתִּים--אָמַר, אֲדֹנָי יְהוִה. {פ}
ט כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי-צֹר, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-הַסְגִּירָם גָּלוּת שְׁלֵמָה, לֶאֱדוֹם, וְלֹא זָכְרוּ, בְּרִית אַחִים. י וְשִׁלַּחְתִּי אֵשׁ, בְּחוֹמַת צֹר; וְאָכְלָה, אַרְמְנוֹתֶיהָ. {פ}
יא כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי אֱדוֹם, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-רָדְפוֹ בַחֶרֶב אָחִיו, וְשִׁחֵת רַחֲמָיו, וַיִּטְרֹף לָעַד אַפּוֹ, וְעֶבְרָתוֹ שְׁמָרָה נֶצַח. יב וְשִׁלַּחְתִּי אֵשׁ, בְּתֵימָן; וְאָכְלָה, אַרְמְנוֹת בָּצְרָה. {פ}
יג כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי בְנֵי-עַמּוֹן, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-בִּקְעָם הָרוֹת הַגִּלְעָד, לְמַעַן הַרְחִיב אֶת-גְּבוּלָם. יד וְהִצַּתִּי אֵשׁ בְּחוֹמַת רַבָּה, וְאָכְלָה אַרְמְנוֹתֶיהָ; בִּתְרוּעָה בְּיוֹם מִלְחָמָה, בְּסַעַר בְּיוֹם סוּפָה. טו וְהָלַךְ מַלְכָּם, בַּגּוֹלָה; הוּא וְשָׂרָיו יַחְדָּו, אָמַר יְהוָה.

 

כל הפרק הנ"ל מתייחס על המלחמה הקרובה (לא גוג ומגוג):

פסוק ב' מדבר על שריפה ענקית אפשרית בצפון הארץ, כמו שהייתה לפני שנה.(ומצודת דוד מפרש :"מקול שאגתו ישחתו מדורי הרועים הם היכלי העכו''ם")

פסוק ג'- ה' מדבר על נפילת סוריה ועל גלות התושבים הסורים מתוך סוריה למקומות אחרים וע"י כך ישראל לא תצטרך לדאוג לתושבים המקומיים כמו שעכשיו קורה בעזה וביו"ש.

פסוק ו'-ח' מדבר על הסוף לפלסטינים ולא תהיה יותר בעיה עם החמס ופתח וכו'.

פסוק ט'-י' מדבר על נפילת לבנון.

פסוק יא' –יב' נראה שמדבר על העוזרים למדינות הנ"ל במלחמה כמו תימן שאולי ישלחו כוחות וכו' וישראל תתקוף שם.

פסוק יג'- טו' מדבר על נפילת ירדן והליכת מלכם עבדאללה ושריו בגולה(שימו לב שבעניין ירדן נוקט הנביא בלשון מלך שראה שעדיין תהיה שם מלוכה ).

 

וכן אומר ירמיה פרק מט' כג'-כז' על נפילת סוריה:

{כג} לְדַמֶּשֶׂק בּוֹשָׁה חֲמָת וְאַרְפָּד כִּי שְׁמֻעָה רָעָה שָׁמְעוּ נָמֹגוּ בַּיָּם דְּאָגָה הַשְׁקֵט לֹא יוּכָל: {כד} רָפְתָה דַמֶּשֶׂק הִפְנְתָה לָנוּס וְרֶטֶט הֶחֱזִיקָה צָרָה וַחֲבָלִים אֲחָזַתָּה כַּיּוֹלֵדָה: {כה} אֵיךְ לֹא עֻזְּבָה עִיר (תהלה) תְּהִלָּת קִרְיַת מְשׂוֹשִׂי: {כו} לָכֵן יִפְּלוּ בַחוּרֶיהָ בִּרְחֹבֹתֶיהָ וְכָל אַנְשֵׁי הַמִּלְחָמָה יִדַּמּוּ בַּיּוֹם הַהוּא נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת: {כז} וְהִצַּתִּי אֵשׁ בְּחוֹמַת דַּמָּשֶׂק וְאָכְלָה אַרְמְנוֹת בֶּן הֲדָד:

 

"בן הדד" בגימטריה "אסד" (65). שניהם שמות המשפחה של מנהיג דמשק בעבר ובהווה.

 

כולם מחכים שהמצב יתלקח בסוריה, אבל נראה שהמלחמה תתחיל דווקא עם מצרים, שכן כותב המלבי"ם "ותחילה תהיה עיקר המפלה במצרים, שהם קרובים לארץ ישראל, והם יבואו בראש ויפלו, ויבואו האשורים(סורים) והפרסיים(איראנים) לנקום נקמתם, ויפלו כולם".

ואחרי המלחמה הזאת, יקימו ישראל מלכות כשמשיח בן יוסף בראשם,לא עוד גלות ושילטון הערב רב. ותהיה רווחה גדולה וביטחון לישראל כמה שנים עד שהמערב יסיים לכבוש את איראן.

וכך אומר הנביא ביחזקאל לח' :

{ח} מִיָּמִים רַבִּים תִּפָּקֵד בְּאַחֲרִית הַשָּׁנִים תָּבוֹא אֶל אֶרֶץ מְשׁוֹבֶבֶת מֵחֶרֶב מְקֻבֶּצֶת מֵעַמִּים רַבִּים עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר הָיוּ לְחָרְבָּה תָּמִיד וְהִיא מֵעַמִּים הוּצָאָה וְיָשְׁבוּ לָבֶטַח כֻּלָּם: {ט} וְעָלִיתָ כַּשֹּׁאָה תָבוֹא כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ תִּהְיֶה אַתָּה וְכָל אֲגַפֶּיךָ וְעַמִּים רַבִּים אוֹתָךְ: {י} כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא יַעֲלוּ דְבָרִים עַל לְבָבֶךָ וְחָשַׁבְתָּ מַחֲשֶׁבֶת רָעָה: {יא} וְאָמַרְתָּ אֶעֱלֶה עַל אֶרֶץ פְּרָזוֹת אָבוֹא הַשֹּׁקְטִים יֹשְׁבֵי לָבֶטַח כֻּלָּם יֹשְׁבִים בְּאֵין חוֹמָה וּבְרִיחַ וּדְלָתַיִם אֵין לָהֶם: {יב} לִשְׁלֹל שָׁלָל וְלָבֹז בַּז לְהָשִׁיב יָדְךָ עַל חֳרָבוֹת נוֹשָׁבֹת וְאֶל עַם מְאֻסָּף מִגּוֹיִם עֹשֶׂה מִקְנֶה וְקִנְיָן יֹשְׁבֵי עַל טַבּוּר הָאָרֶץ:

לפי יחזקאל, כשגוג ומגוג מגיע למלחמה, ישראל יושבים לבטח בערי פרזון, ללא חומות והרי זה ההיפך ממה שקורה עכשיו שיש את גדר ההפרדה ועוד חומות המפרידות בין ישובים יהודים לפלסטינים למנוע ירי משם, ובונים במהירות גדרות בגבול מצרים וסוריה (רק עכשיו הודיעו שמשפצים בגבול הסורי) לכן חייבים לומר שמלחמת גוג ומגוג לא תהיה עכשיו, (ועוד ראיה לזה, כמו שכתבנו למעלה,שמדינות סוריה ירדן ולבנון לא מופיעות ברשימת המדינות שבאות עם גוג למלחמה)

 

וכן כותב הרמ"ק ''ויתאספו כל העמים ויעשו עצת שלום ביניהם, ויתהפכו לישראל להשמיד, מפני שהקימו להם מלכות" - זה יהיה אחרי שהמערב יכבוש את איראן (ויתכן שיתעכבו לכבושם 9 חודשים ולכן גם בן דוד יתעכב ) ואז יעשו איתם שלום ויבואו כולם על ישראל ויכתרו את ירושלים.בבחינת "רשע מכתיר את הצדיק" וכן "שושנה בין החוחים".

(אגב,זה העיקרון של "רשע מכתיר את הצדיק", קיים גם כיום עם הצדיקים כמו מה שקורה עם הרב עובדיה שליט"א, שבני ביתו השתלטו עליו , וכן קרה גם לרבי מלובביץ,' עם העוזר שלו וגם עם הרב ברלנד לא מזמן, (ממש לפני שנה) כשבנו ונכדו מנעו כל גישה אליו והיכו חסידים שלו וכו' (חפשו בגוגל). וקרה הרבה פעמים בעבר וגם מפורסם מה שהיה עם אלישע וגיחזי, שמנע מתלמידי אלישע להיכנס לבית המדרש וכו').

 

6.והרי הראיה החזקה מכל : ירבעם בן נבט שחטא והחטיא את הרבים היה אמור להיות משיח בן יוסף כידוע, אבל לאחר שחטא, המדרש אומר שלקחו את בנו למדבר לפני שהתקלקל ויהיה כמו אביו וממנו ייצא משיח בן יוסף.

לכן משיח בן יוסף יתקן את ירבעם בן נבט ויצטרך לעשות ההיפך ממעשיו כדי לעשות תשובת המשקל ולתקנו.

ירבעם חטא והחטיא את הרבים - מי לנו גדול מהרב אמנון יצחק שליט"א, שזכה וזיכה את הרבים כמו שלא היה דבר כזה מאז ימי קדם והוא אפילו אמר זאת כמה פעמים, במפורש בהרצאותיו.

 

הערה חשובה לעניין הצלתו של משיח בן יוסף שיחיה ולא ימות:

מה שאמרנו לעיל, שירבעם חטא והחטיא את הרבים זה היה תולדה של עיקר החטא, שעיקר חטאו (מה שגילגל את החטאת הרבים) היה, חוסר הביטחון בה' שפחד, שמא יפסיד את המלוכה אם ייראה עומד בעזרה, לצידו של רחבעם בן שלמה מזרע דוד שישב ,שלפי ההלכה רק בן דוד יכול לשבת בעזרה, ולא סמך על זה שאין מלכות נוגעת בחברתה כמלוא נימה ועוד אחר כך גם חטא בגאוה, שה' אמר לו "חזור בך ואני אתה ובן ישי נטייל בגן עדן" והוא שאל, מי בראש? דהיינו שרצה להיות אף לפני ה', ולכן משיח בן יוסף יצטרך לתקן אף את עיקר החטא (שירבעם פחד להתבטל לפני רחבעם מזרע דוד), כי החטאת הרבים מה שבדה החגים מליבו שלא יעלו לירושלים וכו' היתה תולדה שלא התבטל לפני רחבעם.

ולכן משיח בן יוסף יצטרך לתקן זאת על ידי התבטלות לבן דוד. דהיינו להתבטל לדעת צדיק מבית דוד. (כי לא שייך שיחכה עד שיתגלה בן דוד ואז יתבטל אליו, כי עד אז, כבר צריך להיות העניין עם המוות של בן יוסף ונקווה שלא יהיה).

 

ולפי עניות דעתי, הכוונה לרבי נחמן מברסלב שהוא צאצא של דוד המלך גם מצד אביו וגם מאימו. והעיד על עצמו שה' רצה שהוא יהיה המשיח (ונפוליאון היה אמור להיות גוג ) והוא סירב, (כנראה שלא ימותו הרבה יהודים כמו שכתוב בספרים וכן ידוע המעשה עם אור החיים הקדוש, שרצה להביא את המשיח וס"מ אמר לו שאם יביאו עכשיו, אזי ישארו בקושי 10,000 איש לקבל פניו, והסכים לחכות, שלא ימותו הרבה, כמו שאור החיים הקדוש כותב בספרו בפירוש שלא ימותו הרבה ,רק קצת כמו ענבים בודדים שנופלים מהאשכול.)והעדיף רבי נחמן לעסוק בתיקון הנשמות ולהכין הכלים ועצות קדושות לדור הזה שנוכל לקבל המשיח בשופי.

וכן אמר רבי נחמן זצ"ל, שמשיח (בן דוד) ייצא מבתו שרה.

וכן אמר : "כל מה שאני מצווה לעשות, משיח יצווה לעשות ואין שום הבדל בין עכשיו לבין ימות משיח, אלא שעכשיו יש בחירה ושיבוא משיח כבר לא תהיה בחירה. "

ועוד אמר : "משיח יתגלה עם ליקוטי מוהר"ן בידו. "

ועוד: "משיח יגיד פירוש על ליקוטי מוהר"ן."

ועוד: "לעתיד לבוא כל ישראל יהיו ברסלב".וכן כתוב על לעתיד לבוא " ולקחתי אתכם מן הגוים... וזרקתי עליכם מים טהורים... ונתתי לכם לב חדש ורוח חדשה אתן בקרבכם והסרתי את לב האבן מבשרכם ונתתי לכם לב בשר". לב בשר אותיות ברסלב (שין וסמך מתחלפות) וכן המדרש אומר, "אל תקרי לב בשר אלא לב בוסר".

וכן :אני סבא דסבין. (ויש עוד רבים ראה שבחי הר"ן ושיחות הר"ן ושאר ספרים.)

 

וכן להוי ידוע שרבי נחמן הוא נשמת רשב"י והאר"י ורמז זאת במאמר בתחילת ליקוטי מוהר"ן על רשב"י שהוא ניצוץ של רשב"י.

וכן האר"י אמר לתלמידיו :"אם תזכו אשוב אליכם". (ורבים פרשוהו על הרש"ש זצ"ל, שהוא היה גלגול האר"י ונראה שטעו, או שגם זה וגם זה נכון)

וגם האר"י ורבי נחמן נפטרו באותו גיל (38) וכן רבי נתן תלמידו נפטר באותו גיל של רבי חיים ויטאל(56).

וכידוע שתורתם של רשב"י ושל האר"י כלולה בתורתו של רבי נחמן כמו שהעיד הוא בעצמו שאמר שהליקוטי מוהר"ן שלו הוא כולו תיקוני הזוהר. ובמקום אחר נאמר כל העץ חיים עם הכוונות נמצאים בספרו וכן רבי נתן מברסלב בתורה ו' בליקוטי מוהר"ן ובעוד כמה תורות מראה איך כל הכוונות של "עץ חיים" נמצאות במאמר.

וכמו שהעיד רבי שמעון בר יוחאי זצ"ל על הזוהר "כי בדא יפקון מן גלותא"(בזה הספר ייצאו מן הגלות)כך העיד רבי נחמן באותם מילים ממש על ספרו ליקוטי מוהר"ן.

וכן אמר רבי נחמן אל תצפו למשיח עד שיהיה ספרי לקוטי מוהר"ן בכל בית מישראל.

וכן שמעתי מהרב שלום הרוש שליט"א ששמע מרבי לוי יצחק בנדר זצ"ל (מגדולי חסידי ברסלב בדור הקודם)שכשיבוא משיח, במשך 40 שנה (עד תחיית המתים), ישאירו 10 כוהנים בבית המקדש וכל ישראל (הגברים) יעלו עם המשיח בראש השנה לאומאן.

כל הנ"ל הוא כדי להראות הקשר בין רבי נחמן למשיח בן דוד ולרשב"י והאר"י.

 

ואמר הרב אהרון ישכיל שליט"א, שמה שכתוב בזוהר, במאמר המפורסם שאומר שם שצריך להעלות שייפא בשייפא שיהיה הכל אחד בייחוד אחד וכו', ומקלל שם שמי שלא עושה כן ומפריד, ימחה הוא וזכרונו מן העולם (שעל זה כתב הבן איש חי את התפילה המופיעה בתחילת שחרית, שנניצל מקללת הזוהר ושלא ניכשל בזה ונזכה להעלות כל שייפא בשייפא וכו') המאמר הזה הולך על רבי נחמן מברסלב שצריך לקבל ממנו ושיהיה סדר הזרמת השפע בצורה נכונה וכו'.

 

ומכל הנ"ל נראה שצריך להתבטל דווקא לדעת רבי נחמן וע"י כך במילא ניצולים מהקללה ולא צריך למות וסדר זרימת השפע כתקנה.

ודוקא על ידי כך יינצל משיח בן יוסף ולא ימות, כי מאחר שביטל דעתו לבן דוד, זה כבר לא הוא, בבחינת משנה פניו ותשלחהו וכמו שאומרים על מי שעושה תשובה - שזה כבן אדם חדש. וזה בעצמו החיים שנותן משיח בן דוד למשיח בן יוסף כמו שאומר המדרש על "חיים שאל ממך נתתה לו " (בתהילים) דהיינו שנותן לו חיים רוחניים, שממשיך השפע ע"י התבטלות לדעת הצדיק וזה במקום שהיה צריך למות, אם לא היה מתבטל לדעתו, על שלא תיקן עיקר החטא ועשה פירוד וכו'(מה שאומר שם הזוהר).

 

[וכולו עניין אחד ודומה לו מה שהיה צריך יצחק להישחט על המזבח, ודוקא במעשה הזה של השחיטה קיבל נשמה של זכר שמולידה וכו').

כך היא דעתי לפחות,שצריך להתבטל לרבי נחמן דוקא (והיא אינה מוכרחת כי זה פירוש שלי) , אבל שאר העניין שצריך לתקן את עיקר החטא ולא רק התולדה ושצריך להתבטל לבן דוד (מי שזה לא יהיה) זה מובן לכל בר דעת).

 

מה שלא יהיה, כבר הובטחנו על ידי רבותינו הקדושים שמשיח בן יוסף יחיה ולא ימות, שכבר המתיקו זאת הצדיקים בעבודתם וכן ישראל בתפילתם.

עד כאן.

 

מעניין לדעת, אם הרב יודע אם משפחתו שייכת לשבט אפרים.השושלות מתימן מתייחסות עוד לבית ראשון אז יכול להיות...

ולפי דעתי, הרב יודע כבר שהוא הוא משיח בן יוסף, אבל לא שייך שהוא יודה בזה מעצמו, כי לא יקבלו.(זוכרים איזה רעש היה לפני כמה שבועות בעקבות המאמר באתר האוהדים?)

 

ורק אציין, שאנו בתור יהודים, אסור לנו לקבל בצורה מוחלטת שאכן הרב אמנון שליט"א הוא משיח בן יוסף אלא רק לחוש לכך,שכבר ניכוונו הרבה פעמים בעבר בזה, שהיו יהודים שהחזיקו, אנשים מסוימים בצורה מוחלטת למשיח, כמו שבתאי צבי שר"י ודומיו וידוע הנזק שיצא מזה.

 

 




רוצים לקנות לייקים לדף עסקי של פייסבוק?
רוצים עוקבים לאינסטגרם?
מה אתם רוצים? אנחנו מביאים
ליחצו כאן





רוצים ללמוד את סודות השיווק?
לדעת איך לגייס לידים בחינם?
קורס חינמי נפתח
ליחצו כאן





תנו לפראייר לבנות לכם אתר בחינם
הפראייר - יבנה לכם אתר בחינם
ולא תשלמו עד שלא תהיו מרוצים
ליחצו כאן


האתר הוקם במטרה לאגד את כל ההוכחות שהתורה אמת
ולהציג את השקפת העולם התורני

 

צור קשר

 
חפשו אותנו בפייסבוק