פורטל התורה והתשובה - כל ההוכחות שהתורה אמת במקום אחד
 
 

 


ספרים מופצים בחינם



 


 

כתבה שפורסמה היום באתר כיכר השבת: מה דעתכם?

31/10/2012

הרב אמנון ירוץ? מה המצע שלו? "אוניברסיטה בחינם"


בתקופה האחרונה מנסים מקורביו של הרב אמנון יצחק להריץ את שמו כמועמד לרוץ לפוליטיקה. מה המצע שלו אם יקים מפלגה? אני רוצה שתהיה הזדמנות לכל אחד ללמוד באוניברסיטה שנה ראשונה חינם. לתת הזדמנות לכל אחד בלי מבחנים, ואחר כך יבחנו אותו אם להמשיך, שכולם יוכלו לזכות"


מזה תקופה ארוכה שאנשיו של הרב אמנון יצחק מדרבנים וקוראים לו להצטרף לפוליטיקה.

באתר האינטרנט של הרב יצחק, עלה אמש (שלישי) סרטון וידאו, בו מציג הרב בשיחה שמסר את משנתו והמצע של מפלגתו אם תקום.

עורך דין לפשיטת רגל
לאחר שהרב נקרא על ידי אחת ממשתתפות ההרצאה להקים מפלגה, שזכתה למחיאות כפיים מהקהל, אמר הרב יצחק: "אז יש כפיים אבל מי אמר שהם רוצים לבחור בכלל אם נכריז על מפלגה?"

לאחר מכן, נשאל הרב יצחק על מצע המפלגה באם אכן תוקם, וענה: "בנושא חינוך, לא יכול להיות שילמדו ערבית ולא ילמדו יהדות אוטנטית, לא יכול להיות שילמדו תנ"ך עם מורים כופרים, זה כמו ללמד מתמטיקה עם אחד שאינו יודע חשבון".

"דבר שני", המשיך הרב "לא מלמדים ילדים ערכים, לא מלמדים את הנועד מידות טובות, הם לא יודעים מה זה פרקי אבות, לא מכינים את הנוער לחיים כשיוצאים מבית הספר".

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

הרב אמנון יצחק
לדברי הרב יצחק, הבעיות בחינוך אותם הוא ציין גורמות לפשע בציבור הכללי: "אחוז הפשיעה אצל חרדים שואף לאפס, ואצל הילד החילוני הוא במימדים איומים, וזאת בגלל שלא מלמדים את מה שצריך ללמד".

הרב אמנון יצחק הוסיף ושטח את משנתו גם בנושא החברתי: "העניים כבר לא צועקים, מעמד הביניים צועקים, אלה שמרוויחים עשר עושים הפגנות, בקיצור, אף אחד לא מרוצה מהמצב".

"אף אחד לא דואג לעם למטה, ונראה שנוח למנהיגים שהעם יהיה אהבל".

ועכשיו עבר הרב לפירוט של השינויים אותם ינהיג: "אני רוצה שתהיה הזדמנות לכל אחד ללמוד באוניברסיטה שנה ראשונה חינם. לתת הזדמנות לכל אחד בלי מבחנים, ואחר כך יבחנו אותו אם להמשיך, שכולם יוכלו לזכות, כל מי שירצה".

הכרויות לדתיים
"יש עוד איפה ואיפה, האוניברסיטאות ממומנות והמכללות לא, למה שלא יתנו לכל אחד שלומד במכללה מימון מהמדינה? למה אלה שבאוניברסיטה כן מקבלים ואלה שבמכללות לא?"

 
כל הקורסים האלה בחינם לחלוטין
רק ללחוץ וליהנות מכל הקורסים ללא תשלום